4 weken voor bij nog 3 te gaan - Reisverslag uit Villigen, Zwitserland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu 4 weken voor bij nog 3 te gaan - Reisverslag uit Villigen, Zwitserland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu

4 weken voor bij nog 3 te gaan

Blijf op de hoogte en volg romee

10 Mei 2015 | Zwitserland, Villigen

jee wat duren 7 weken toch lang.....
heerlijk om wel af en toe bezoek te hebben ..maar het afscheid als ze weer weg gaan is vervelend.....je zou zo mee gaan in de auto terug naar huis....school...eigen bed...vriendjes en vriendinnen ...helaas dit gaat niet...
nog even volhouden zeggen we dan ....ja maar dat duurt zolang...

nu een paar dagen genieten dat ronald en nienke hier vlak in de buurt zijn ....
gister voelde romee zich goed...dus toch maar even weg...
lekker racen over de rodelbanen ...met een skilift de berg omhoog...genieten van het uitzicht en vanelkaar..
romee hield zich dapper maar in de auto sliep ze meteen....dat geeft niks.ze heeft een leuke middag gehad met steeds een glimlach op haar gezicht...daar doen we het voor...

de medicijnen slaan gelukkig aan...vrijdag moest ze wel even weer naar het ziekenhuis...de artsen in de PSI vonden dat nodig een extra conrtole..dus na de bestraling maar weer met een koffertje bloed in de auto en door naar zurich....de tweede keer deze week...
alles was in orde..de mond ziet er weer wat beter uit en ze begint weer te praten...de mond open doen doet nog pijn...maar dat komt wel weer..
de rechterkant van haar gezicht ziet er uit of het goed verbrand is...we blijven volop creme smeren zodat ze daar weinig last van heeft....hopelijk trekt dat als we thuis zijn gauw weer weg..

dinsdag zat ze op de helft van de bestralingen ...dus romee is al aan het aftellen....
inmiddels is ze kind aan huis in de PSI...en loopt dan ook vrolijk voor ons uit als het haar beurt is....helemaal vertrouwd met iedereen daar .....

nu nog even een paar dagen genieten van ronald en nienke...dan de spullen in pakken(ojee wat maak je je zelf thuis in een huis waar je 5 weken woont.wat een inpakwerk) en dan verhuizen naar een ander huis voor nog 2 weken ....
even een andere omgeving...dit huisje is helaas niet langer beschikbaar,,,dus dan moet je wat...
ook daar zullen we wel weer ons iets van thuis voelen...

nog een week en dan hopen dat romee haar bloedwaardes goed genoeg zijn voor de volgende chemo...dan nog 2 weken bestraling en dan eindelijk naar huis....
thuis even bijkomen en dan weer richting umcg voor de lange chemokuren ..

ongeveer 8 weken nadat de laatste bestraling is geweest kunnen ze op een scan pas zien of het geholpen heeft....
wij dachten dat we dat hier wel te horen kreeg..niet dus....

• 11 Mei 2015 - 13:02

Greet Gelok :

Fijn dat het al wat beter gaat met Romee .
    Ja, en verhuizen is nooit leuk , maar nu is dat anders .
    Jullie gaan naar een ander vakantie huisje en omgeving .
    Andere indrukken is goed , tegen verveling .

Vreselijk om te horen van al die bestralingen en chemoos
    Hoeveel kan een klein meisje aan .
    Maar wat zijn jullie een hechte familie , alles samen delen
    In voor en tegenspoed .
    Volhouden hoor , dan komt eens de beloning waar jullie naar uitzien
    Genezing . Dat is het doel !
    Lieve groeten van Greet Gelok . Houd goede moed !

• 11 Mei 2015 - 13:02

Greet Gelok :

Fijn dat het al wat beter gaat met Romee .
    Ja, en verhuizen is nooit leuk , maar nu is dat anders .
    Jullie gaan naar een ander vakantie huisje en omgeving .
    Andere indrukken is goed , tegen verveling .

Vreselijk om te horen van al die bestralingen en chemoos
    Hoeveel kan een klein meisje aan .
    Maar wat zijn jullie een hechte familie , alles samen delen
    In voor en tegenspoed .
    Volhouden hoor , dan komt eens de beloning waar jullie naar uitzien
    Genezing . Dat is het doel !
    Lieve groeten van Greet Gelok . Houd goede moed !

• 11 Mei 2015 - 22:03

Ingrid Eefting:

Heftig om jullie verhalen te lezen, hoe oneerlijk en machteloos. Wel fijn dat het weer wat beter gaat met Romee. Hou vol daar, geniet van de momenten samen en over een kleine 3 weken weer naar huis.

Wij blijven voor jullie duimen!
    Kop d'r veur en gaan!

Romee, je bent een kanjer!. Top dat je je een beetje 'thuis' voelt in de PSI. Kom op meid, volhouden en lekker aftellen tot je weer naar huis mag!