eerste behandeling - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu eerste behandeling - Reisverslag uit Bernau, Duitsland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu

eerste behandeling

Blijf op de hoogte en volg romee

13 April 2015 | Duitsland, Bernau

zondag waren we hier tegen 16 uur,het plekje is top....echt duits.maar mooi.
alles is laag...dus harmjan stoot vaak zijn hoofd.

de meiden zijn gelijk op onderzoek uitgegaan....2 koeien.2 paardjes.schommel..basketbalnet.
dit is super.
zelfs op hun slaapkamer is een schommel.
het weer zit ook erg mee...lekker in een t shirt smorgens naar buiten.

vandaag moesten we om 13 uur in villigen zijn en reden we daar om goed 16 uur weer weg.
alles goed gegaan..de eerste stap van de 33 behandelingen is gezet..even weer een bijzonder moment..

de middagen zijn we dus zo goed als kwijt in villigen..smorgens lekker rustig aan doen en dan rond 12 uur in de auto.
we kwamen er vandaag achter dat het bij de douane erg druk is..dus even wat tijd extra nemen om er te komen .

de meiden hebben vanmorgen zelf al ff hun huiswerk gedaan..
woensdag gaat romee voor het eerst inloggen op de laptop van klassencontact.kan ze gewoon meedoen met de les op school...

• 13 April 2015 - 20:59

Madelon En Patricia :

Wat fijn dat het plekje bevalt. Leuk hoor koeien en paardjes :) en wat gaaf een schommel op de kamer. Madelon zou dat ook wel willen. Sorry harmjan moest wel even lachen hoor, dat wordt dus op je knieenen door het huis heen ;) . Madelon verteld woensdag vast wel dat romee op tv was :D

Dit wordt een bijzonder hoofdstuk in jullie boek...
    Veel liefs en een dikke knuffel van ons :D

• 13 April 2015 - 21:06

Familie Ploeg:

Hey, wat fijn dat het plekje helemaal naar jullie zin is. We kunnen ons voorstellen dat het bijzonder is om de behandelingen te ondergaan. Weer een nieuwe stap naar het herstel van Romee. We hopen dat Romee zich goed blijft voelen en dat er niet veel nare bijverschijnselen zullen zijn. Het allerbelangrijkste is dat ze weer beter gaat worden. We zijn hier nog druk bezig met de flesseninzameling. Afgelopen weekend hadden we een verjaardagsfeestje en hup de lege flessen mee naar school. Overmorgen gaan de kids wandelen voor water en als de flessen leeg zijn dan gaan ze ook weer mee naar school. Dit is helaas een van de weinige manieren waarmee we jullie kunnen helpen. Marilène zegt wel eens dat ze wilde dat ze kon toveren, want dan toverde ze Romee weer beter:).

Hoop dat het lukt om contact met de klas te krijgen en fijn dat Romee op haar eigen manier de lessen kan volgen. We horen het wel even....

Veel succes en tot de volgende X

Liefs

• 13 April 2015 - 21:30

Debbie:

Wat fijn te lezen dat alles goed gaat! Die Hj haha
    En super dat de meiden het naar hun zin hebben!
    Heb jullie nog uitgezwaaid zondag morgen
    maar jullie zagen het niet hihi
    Snel even skypen lieverds! ♡♡♡

• 13 April 2015 - 21:42

Agnes:

Lieve allemaal..fijn dat het goed toeven is in jullie optrekje.. Het is wel lekker misschien om s'morgens ff relaxed te kunnen doen. Misschien later een gunstiger tijdstip..afwachten.
    Aan iedereen een knuffel van ons. Oma vind je een stoere meid hoor Romee!!Steeds in mijn gedachten. Oma

• 13 April 2015 - 23:15

Angelique Moesker:

Hey wat fijn dat jullie reis gisteren goed gegaan is en jullie een mooi plekje hebben daar.
    Vandaag de eerste behandeling al gehad, kan me voorstellen dat dat een moeilijk moment was...we hopen dat de behandelingen voorspoedig zullen verlopen. Romee je bent een grote topper!
    Super dat Skype jullie toch weer wat dichterbij brengt.
    Heel veel sterkte en succes!
    Liefs

• 13 April 2015 - 23:17

Kaethi Fokkema:

Ben blij om te horen dat de eerste indrukken goed zijn! Mooi, dat er ook voor de meiden leuke dingen zijn. In mijn ouderlijk huis (uit 1564) was alles ook heel laag, dus ook Paul heeft verscheidene keren zijn hoofd gestoten.
    Wij wensen jullie heel veel goeds en denken aan jullie!

Groetjes Kaethi en Paul

• 14 April 2015 - 09:12

Miranda:

Lieve kanjers.fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Heerlijk gisteren om haar snoetje gezien te hebben.
    Wst zijn we trots op jullie♡♡♡♡♡♡♡♡

• 14 April 2015 - 23:52

Bianca Van Veen:

Hoi. Ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen op plek van bestemming. Goed te lezen dat het plekje waar jullie de komende tijd zullen verblijven, goed bevalt. Ik hoop dat jullie, ondanks de hele moeilijke tijd, ook een beetje kunnen genieten van de omgeving samen en er een soort van vakantiegevoel te hebben. Dat geeft jullie vast kracht om alles aan te kunnen wat er de komende tijd aan zit te komen. Dikke knuffel en ik denk aan jullie!