drie dagen zwitserland voor voorbereiding - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu drie dagen zwitserland voor voorbereiding - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu

drie dagen zwitserland voor voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg romee

01 April 2015 | Nederland, Ter Apel

zondag 29 mrt vertrokken naar zwitserland.

na een lange dag in de auto ....het laatste uur volop in de bergen kwamen we aan bij ons overnachtingsplekje..

snel de auto uitgepakt...romee had al gauw het bad ondekt en natuurlijk wilde ze gelijk in bed...

Daarna lekker op bed..want de wekker ging om 6.00.

In villigen aangekomen..keken we even heel raar.we moesten een industrieterrein op...als dat maar klopt.

Idd....daar staat het protonencentrum...een klein gebouw op het terrein..

Gesprek met het team daar ging goed..er werkt een nederlandse vrouw die ons kwam helpen...heel fijn..

Romee was nuchter dus kon maandag toch het masker gemaakt worden...dit ging wel onder narcose..dan was het gelijk goed...
Al met al waren we er om 8.00 en om 18.00uur reden we weg...

De volgende dag werden we in zurich pas om half 2 verwacht..dus uitslapen.

Ook in zurich was het even zoeken...midden in de stad staat het kinderhospital.

Ook hier was er een tolk !!fijn!!

Papierwerk invullen en wachten..

Naar de oncologieafd...gelijk alle standaard controles gedaan..

En weer gesprek..

Maandag tot vrijdag bestraling...dit neemt incl reizen 4 uur per dag in beslag.
1 x in de week naar zurich voor controles en bloedwaardes.

En de chemo gaat ook daar gewoon door...dus dat moet ook 2 x.
In totaal 33 bestralingen en 2 chemos

Als alles volgens planning gaat is 29 mei de laatste bestraling...

• 02 April 2015 - 21:13

Thea Van Der Meer:

Houd moed Romee en pappen mamma en je zusje, Christel en ik vinden je heel erg dapper.....
    Wij willen jullie allemaal heel veel sterkte wensen, maar vooral een succesvolle en een geslaagde behandeling. Kom gezond weer terug meis......
    Lieve groetjes, de buurvrouw van de overkant oma van Christel en Christel zelf

• 10 April 2015 - 18:57

Angelique:

Lieve Romee,
    Je bent een enorme kanjer!
    We wensen jou samen met papa, mama en Nanda heel veel sterkte en succes in Zwitserland.
    We denken aan jullie!
    liefs Angelique

• 14 April 2015 - 09:24

Aline Elling:

Lieve Romee,

Ik vind het jamer dat je wegbend maar ik wens je veel geluk :-h