nog 3 weken tot we weg gaan - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu nog 3 weken tot we weg gaan - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van romee knevelbaard - WaarBenJij.nu

nog 3 weken tot we weg gaan

Blijf op de hoogte en volg romee

23 Maart 2015 | Nederland, Ter Apel

Jee wat gaat de tijd snel....alweer bijna april.en zitten wij alweer 3 maanden in een achtbaan met ons gezin....maar niet alleen wij....ook iedereen om ons heen...familie.vrienden.klasgenootjes.sportmaatjes ect.zo sta je vrolijk in het leven....enzo in eens krijg je te horen dat je mooie dochter de diagnose kanker heeft.....nog steeds soms niet te bevatten....

Na alweer een paar weken zware chemokuren...slaat romee zich er zoooo dapper doorheen...de chemokuren zijn vervelend..en zwaar...maar eenmaal thuis draait ze weer zo gewoon mogelijk mee....onverstelbaar hoe een kind die knop kan omzetten...en gelukkig ook maar...8 jaar en dan dit al moeten doorstaan....zijn wij blij dat ze ook nog gewoon zichzelf kan zijn en geniet van alles...

En nu moeten we ons gaan klaarmaken voor zwitserland....een hoop geregel....maar dat gaat lukken..

Blij zijn we dan ook met alle hulp op welke manier dan ook...

We gaan proberen om zo goed mogelijk jullie op de hoogte te houden van hoe het daar zal gaan...

En dan hopen we dat de bestraling zijn vruchten afwerpt en dat we terug in nederland in het umcg dan ook goed nieuws krijgen!!

Superleuk dat jullie ons gaan volgen !!

Veel liefs alvast van ons allemaal!!

En tot snel..

• 25 Maart 2015 - 10:56

Glenda Nijenhuis:

heel veel succes en sterkte met elkaar!! Zal aan jullie denken

• 25 Maart 2015 - 10:58

Wilma:

Heel veel succes en op een voorspoedig herstel. Denken aan jullie
    Groetjes Wilma en Fam.

• 25 Maart 2015 - 11:05

Miranda Veerbeek:

Heel veel sterkte en succes voor jullie allemaal! Dikke knuffel voor Romee! Liefs Miranda

• 25 Maart 2015 - 11:07

Miranda Wichard Gwenn Britt:

Zijn zoooooo super trots op jou dikke kanjer. Gwenn gaat je vreselijk missen.maar appen kunnen jullie al goed. Lieve lieve schatten. We blijven aan jullie denken. En gaan weer veel knuffelen als je terug bent. Jullie zijn alle 4 dikke kanjers. Ook al zijn jullie zover weg. In ons hoofd en hart zijn jullie heel dichtbij. Maar gelukkig kunnen we nu nog even in het echt knuffelen.

• 25 Maart 2015 - 11:12

Nancy Scheepstra:

ongelovelijk veel sterkte en succes in Zwitserland.

Ik weet dat jij dit kunt!!!
    Blijven je volgen. Liefs nancy en yinthe

• 25 Maart 2015 - 11:16

Willemien:

Lieve Romee, en natuurlijk jouw zusje en ouders!
    Jullie gaan een zware, maar hopelijk ook een leuke tijd tegemoet.
    Wij hopen, dat we daar een steentje aan kunnen bijdragen, om het jullie zo gemakkelijk mogelijk te maken!
    Jullie zijn kanjers, en hopelijk komen jullie bij ons een keer pannenkoeken eten, of misschien liever een schnitzel?
    Liefs Willemien uit Zwitserland

• 25 Maart 2015 - 11:25

Fam Dokter:

Lieve Romee janita Harm-jan en nanda wij wensen jullie heel veel sterkte zal niet altyd makkelijk gaan maar wat is het fijn dat jullie dit als gezin samen kunnen doen aan Romee zal het niet liggen wat is dat een topper zeg net als je zegt eenmaal weer thuis is ze gewoon weer het vrolijk 8 jarige meisje die we hier door het hofje zien racen met de fiets onvoorstelbaar. Kom op lieve mensen jullie kunnen dit en we zullen al die tyd aan jullie denken en voor jullie duimen dikke knuffel van ons de doktertjes

• 25 Maart 2015 - 11:38

Wilbert, Iemke, Kjell En Jorn :

Lieve kanjers,
    Wat zijn wij trots op Jullie allemaal, want de manier waarop jullie met deze strijd omgaan is bewonderenswaardig!!!!! Vreselijk dat jullie deze reis moeten gaan maken, maar we gaan er vanuit dat het een gewenste uitkomst zal hebben!! Zeker gaan we jullie volgen en in ons hart zijn jullie heel dichtbij

• 25 Maart 2015 - 11:46

Debbie:

Dikke knuffel en kuzzzz !! ♡♡♡♡

• 25 Maart 2015 - 11:52

Fam. Weinans:

Toi toi toi! Liefs ons

• 25 Maart 2015 - 12:03

Anke Rütze-Schper:

Heel veel sterkte en succes in Zwitserland. Je kunt het Romee, je bent een kanjer.

Veel liefs Ferdinand, Anke, Anniek en Frank Rütze

• 25 Maart 2015 - 12:04

John Wijnholds:

Heel veel succes.en veel sterkte voor de komende tijd.

• 25 Maart 2015 - 12:28

Madelon En Patricia:

Lieve Romee, Nanda, Janita en Harm-Jan.

Wij wensen jullie veel sterkte en succes in Zwitserland. Hopelijk kunnen jullie daar tussendoor ook een beetje genieten.
    Vaak zie ik haar lachend uit school komen die dappere meid... alsof het gewoon is.

De kinderen van school slepen maar flessen mee naar school voor jullie :) zo mooi om te zien. En ze zijn nog lang niet klaar :) Het is nu al fantastisch.

Veel liefs en een dikke knuffel

• 25 Maart 2015 - 12:42

Amanda:

Heel veel sterkte en succes de komende tijd.
    we denken aan jullie!

• 25 Maart 2015 - 12:57

Hennie Groen:

Respect voor jullie allemaal wat doen jullie dit super goed Romee doet dit goed maar zonder jullie is ze niks en jullie slaan je er heel dapper door heen. Iedereen roept de hulptroepen in en dit moet lukken heel veel sterkte daar, maar hoop dat jullie af en toe ook nog met elkaar kunnen genieten.
    Jullie zijn allemaal TOPPERS . xxx

• 25 Maart 2015 - 13:09

Pascale:

Lieve schatten...heel veel sterkte en succes in Zwitserland! Dikke knuffel van ons! XxX

• 25 Maart 2015 - 13:39

Daniëlle:

Lieve Romee, zusje en ouders. Wat knap dat je deze reis gaat maken om beter te worden. Mocht je tussen alle behandelingen door de kans hebben om iets leuks te doen, mag je altijd met mijn ezeltje komen knuffelen en wandelen. Ik woon in Zwitserland en zou het heel leuk vinden mijn ezeltje aan jou en je familie te laten zien! Lieve groetjes Daniëlle

• 25 Maart 2015 - 13:49

Inge Oosting :

Lieve Romee Jannita Harm-Jan en Nanda heel veel succes in Zwitserland wij gaan jullie zeker volgen Heel veel Liefs Carina en ouders xxx

• 25 Maart 2015 - 14:10

Dikke knuffel

• 25 Maart 2015 - 14:55

Marjan Sinnema:

Lieve Romee en familie,
    Heel veel succes en sterkte in Zwitserland. Wij gaan jullie zeker volgen.
    Liefs Marjan en Ruurd

• 25 Maart 2015 - 15:11

Trijntje Meijer:

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. En beterschap gewenst. Wij zijn in gedachten bij jullie. Groetjes .Albert en Trijntje

• 25 Maart 2015 - 16:04

Josiena En Sanne:

Lieve Familie Knevelbaard!!
    maar vooral Romee wat ben jij een kanjer zeg.....wij wensen jullie heel veel succes in Zwitserland!!! en hopen en duimen heel hard dat het goed aanslaat!!
    Een hele dikke knuffel en een goede reis gewenst gaan jullie zeker volgen....Toi Toi Toi!!

• 25 Maart 2015 - 17:22

Ronald, Miranda, Marilène En Roselynn:

Lieve, lieve Janita Harm-Jan, Romee en Nanda,

Jullie bevinden je in een achtbaan van emoties. Romee is een kanjer en slaat zich er dapper doorheen. Iedereen leeft met jullie mee en probeert jullie te steunen waar het mogelijk is. Geweldig dat het verblijf gelukt is en dat jullie als gezin de strijd verder aan gaan. De moeilijke momenten delen jullie samen en wij met jullie op afstand.

Ontzettend veel kracht gewenst en we hopen dat Romee gauw weer haar onbezorgd leventje kan oppakken.

Heel veel beterschap Romee. In gedachten zijn we bij jullie.

Dikke knuffel van Marilène, Roselynn en Ronald & Miranda

• 25 Maart 2015 - 17:29

Ina Van Stamboom Knevelbaard:

Heel veel sterkte samen!

• 25 Maart 2015 - 17:34

Familie Huizing:

Lieve Romee, Nanda, Janita en Harmjan.

Wij wensen jullie veel sterkte in Zwitserland, Suzanne vertelt elke dag zulke lieve
    Dingen over jou Romee, die ze tijdens jullie pauzes meemaakt met jou.
    Ze is dan ook samen met haar zussen Naomi en Chantal heel actief met de flessenactie,
    Om zze willen zo graag laten zien dat ze met jullie meeleven.

We denken aan jullie.

Gr Martin, Andrea, Chantal, Naomi en Suzanne Huizing

• 25 Maart 2015 - 20:34

Robert,Anita,Julian En Yinthe :

Heel veel succes toegewenst in Zwitserland
    Respect voor romee topper!!!
    En natuurlijk ook voor jullie Harmjan Janita en nanda het is voor jullie ook
    een achtbaan vol emotie's, samen zijn jullie sterk!!!!!
    We zullen jullie zeker blijven volgen
    Dikke kussss en knuffel

• 25 Maart 2015 - 21:15

Heidi Elzinga:

Heel veel sterkte en succes in Zwitserland

• 25 Maart 2015 - 21:38

Aukje Godlieb:

Heel veel succes en sterkte.

• 26 Maart 2015 - 07:46

Manuela Tomassen :

Lieve Romee

Wij wensen jou heel veel succes en sterkte ook voor je papa en mama zusje en hopen dat je weer gezond thuis komt dikke knuffel

• 26 Maart 2015 - 08:31

T Vinke Timmer:

jullie kennen me niet,maar toch wil ik jullie succes wensen ,vooral voor jullie dochter romee
    meid zet hem op

• 26 Maart 2015 - 10:29

Mieke Van Haeren:

Lieve familie Knevelbaard, heel veel succes en sterkte in Zwitserland, fijn dat we op deze manier een beetje mee kunnen leven.
    Hopelijk heeft de behandeling het gewenste resultaat.

• 26 Maart 2015 - 14:36

Anja Van Der Heide Godlieb:

Heel veel sterkte. En hopen op hele goede berichten naderhand in het umcg

• 28 Maart 2015 - 15:33

Wendy:

Hallo familie, ik ken jullie niet persoonlijk maar het verhaal gehoord van een klasgenootje van romee (suzanne) hoe het ervoorstaat voor jullie. Ik wil jullie heeel veel sterkte en kracht toewensen en zal jullie zeker gaan volgen de komende weken. Liefs Wendy

• 28 Maart 2015 - 15:35

• 28 Maart 2015 - 21:10

• 28 Maart 2015 - 21:10

• 28 Maart 2015 - 21:11

• 29 Maart 2015 - 20:39

Klaas-Jan Niestijl:

Hoi Romee en familie, vanaf deze kant veel sterkte en succes met de behandelingen en reizen.. , we leven met jullie mee..
    Groetjes Klaas-jan..

• 30 Maart 2015 - 14:33

John Ria Mark Demi Lisanne Leroy :

ik hoorde het van jullie verhaal ik wens jullie veel sterkte toe

Mvg john en de rest

• 01 April 2015 - 15:13

Siena Louwes.:

Jee Janita...hier schrik ik ja van dit wist ik helemaal niet.Wil jullie samen heel veel sterkte wensen met jullie meiske....zet m op he.Fam Louwes.

• 01 April 2015 - 17:45

Agnesdenbesten:

Wij leven ontzettend met jullie mee en willen jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.